fredag

En fantastisk början på min dag, mina två bästaste boys har jag spenderat fm med, i telefon då. ;) Men oj vad trevligt det är att prata med dom. Stor kärlek  till er. :)
Annars idag? Det blåser, idag med. 17 år kommer det ta att cykla till stallet, ska ringa och säga att jag blir sen idag, syster pass efter jobb nämligen. :) Annars är planen att rya här hemma, känner mig en aning hungrig ibland och är lite tveksam till detta. Har gjort i snart tio dagar och jag är grym imponerad av mig själv faktiskt. Dock ska jag försöka dricka vad jag ska och lägga mig tidigt och det lär bli en utmaning vill jag lova men det ska gå. :P Möjligvis försöka få liv i min kamera och ta lite bild, för "skojs skull", haha. :P
Annars är det fredag och det är rätt chill faktiskt, men nu ska jag då ta en rälig blöja och byta lite kläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0