Helgen.

Har haft fullt ös medvetslös i helgen, inte ordagrant men rejält och som grädde på mosen har jag inte direkt haft någon ide eller möjlighet att blogga. Så här kommer lite redogörelse..

Syster yster passade albin sent på fredagen, ett sent och hastigt besök i stallet sen åkte jag hem till pappa. Fick lite mat och albin tog sig ett skönt bad i deras snygga badrum sen tog vi det lite lugnt, planerade inför lördagen vi då skulle på hälsamässan. Fick ihop det och gick hem och la oss, jag somnade sent och kom upp hyfsat dagen efter. :P
Kastade i oss frukost, gjorde oss i ordning och gick hem till pappa.
Kastade oss i bilen och begav oss mot helsingborg.
Seminariet sug röv, väldigt oseriöst och blajigt. Fruktansvärt mycket bullshit och det slutade med att vi (syster, jag & styvmorsan) inte kunde hålla oss för skratt och störde nog kärrings thing så det slutade tidigare. Slutsatsen blev, 100 spänn åt helvete helt enkelt.
Sen gick vi runder kollade de olika "stånden" och så. Fick med mig ett halsband med tre ringar med olika budskap på varje.  :) Bortsett från semenariet så var det väldigt givande. Hem till pappa då han passade albin så jag kunde bege mig till hästarna och sen blev det middag, igen. :P Avslutade dagen med en fin promenad med pappa, styvmorsan, systern och alla hundarna. :) Väldans trevligt dag. :)
Igår tog syster albin och jag stack till stallet. På 2½ timme jag mockad, dammsugit bilen, slängt ner på hö och halm samt ryktat mina huliganer. :) Effektivt, oh yes :D
Det bästa på dagen var ändå när jag kom hem så hade min rara syster städat till mig. :) Awe, bästaste syster. Så gulligt av henne. :)
Annars tog vi det mest lugnt igår, umgick lite jag och min älskade son. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0