Realistisk tack.

Skulle egentligen gjort detta inlägget igår men data fucka sig så jag tog ett bad och hamnade sen i sängen så det kommer nu istället. :p
Jag drog ett snabbt konstaterande igår, jag har fruktansvärt svårt att vara realistisk i alla fall när det handlar om att gå ner i vikt, jag tycker allt kan ändra sig nu. Jag går och lägger mig och när jag vaknar väger jag vad jag vill och hela garderoben passar, hur ofta händer det egentligen?
Jag vill det ska gå till så, men igår slog det mig, det som gör mig besviken är att jag inte ser dom resultaten jag vill se för att det är fysiskt omöjligt.
Rom byggdes inte på ett dygn och det lär inte det här göra heller. Det kommer ta tid men det kommer vara värt det.
Jag får ta och börja se allt realistiskt och inte bara vad jag vill och det ska gå på direkten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0