träning träning träning

work it baby, work it!
Jajamensan, det flyter på och svetten lackar.
Söndag igår, och brukar dra en lite halv fundering då. Jag tänkte över min realistiska syn som är noll gånger noll, eller var rättare sagt. Jag la om mitt tänkande, min dag och min planering. Ja Bea, jag kör all in. Fuck det där o där där, det räcker. Nej nej, jag ska vara över ambitiös för när alla ligger och steker på stranden drar jag en kingsize ala springtur. ;)
Jupp jupp, beach 2011 fuck that, jag ska springa så svetten lackar mig brun. ;)

I know I can do it, and do it I will ;D

Kommentarer
Postat av: beatrice

kör på ;)

2011-04-04 @ 21:15:20
URL: http://beaottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0