Vilken bra plan det blev..

Som ni kanske vet så går inte alltid mina planer i lås och idag var en dag. Jag tog mig till stallet men efter det blev det middag hemma hos pappa och albin passade på att ta sig ett ljuvligt bad i deras fräsiga badkar, jupp jag har en badidiot till son. :P
Sen satt vi och snackade lite i soffan och då ska syrran till stan imorgon på något hälsagrejs och tja, jag och styvmorsan hänger visst på. Min bästaste pappa passa albin i dom få timmarna som vi beräknas vara borta. Rätt skönt men ändå lite jobbigt men jag ser helt klart framme emot imorgon. ;)
Kanske läge ta kasta sig i säng, ska vara hos pappa senaste tjugo i elva och bilen lämnar senaste elva och jag ska duscha o sånt shit imorgon.. Oboy va kul..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0