And then u came along..

En bra dag är en dag helt utan dig. Ingen kontakt någonstans. Även om jag tycker att det är det bästa så gör det ont, enda in i själen på mig när jag inte har kontakt, när jag inte får prata med dig.
Det är ett rent helvete för mig! Jag minns dig, hur du va, hur det var när det bara va vi två, hur det var att känna din hud mot min hud. När det bara var vi och ingenting annat. Jag minns hur det kändes att älska dig så högt som jag gjorde. För mig var du allt och lite till.
Och idag, idag är du den biten som fattas. Jag vet det är pasé men jag kan inte riktigt låta det försvinna. Att du pratar om gammalt med mig gör inte saken lättare.
När du försvann, försvann en bit av mig and i want it back.
Det är svårt nog, gör det inte svårare för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0