Halkan - check

Alltså, jag har hört rätt många säga att halkan är skit kul.. Jag instämmer definitivt inte. -.- Det spela ingen roll hur jag gjorde eller vad jag gjorde för jag slira och snurra likt förbannat. Åkte utan att tveka ett halvt varv om inte ett helt. Det som va kul var att man fick vara själv i bilen.
Att sitta i bilen som snurrade runt va inte heller kul. Helt klart lärorikt.

Jag va tydligen inte den enda som var nervös och det va skönt men lätt den äldsta i min grupp, haha. Dock ger jag cred till killen som deltog, han såg ut att ha koll på vad hav gjorde till skillnad från mig, haha.

Nej, ska röja lite hemma innan stallet för sen är det inom pappa och körskolan nästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0