Häst häst häst

Jag vill ha häst. Känner en stor dragning till att skaffa häst men jag vet bättre än att skaffa häst nu. Dels ekonomin sen inte heller när Albin är så pass lite, i så fall hade det fått bli en ung sådan, inget mig emot. ;)

Jag är uppväxt med häst och har haft det sen jag va 6 tills 09 så det är ett par år och nu bara längtar jag efter att få komma upp på ryggen på min egna häst, en dröm som ska bli sann och ju mer jag kollar upp angående rasen ju mer vill jag ha.

Ni vet man va liten, åkte bil och passerade en häst. Kommer ni ihåg hur man vände sig om och glodde efter den hästen? Typ där är jag nu, kanske inte så illa att jag gör så men det känns så illa. :p

Vad det gäller rasen är det redan klappat och klart i mitt huvud. :p Dock tar vi det en annan gång då jag känner mig lite smått trött och har en hyfsat bra dag framför mig bl a på väla med bästaste Carro, tjingeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0