Julafton

God jul.

Känner mig rätt omotiverad till julafton. Ge bort julklappar är väl sådär checkt. Kul och köpa men deras miner känns lite oroväckande. Julen är kanske inte min favorit högtid men det får gå. Börjar dagen med frukost och sen stallet. Hoppas på att få min son badad innan han ska sova middag.


Idag är första dagen jag funderar på att söka in till min utbildning, annars har jag tänkt att jag väntar med det till 13 istället för jag har inte riktigt trott att det har varit möjligt att söka in men det tror jag faktiskt. Lägga att börja leta upp praktik plats men några större bitar i taget, typ det som är närmare mig tex körkort men ska sova jul imorgon och lär va ut över lagom trött, tjing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0