Kvällsgnäll

Mina förbannade eller ja den ena visdomstanden är igång och äcklar sig i munnen och bara gör ont. -.- Min säng är kalla, mitt hem i sig känns kallt och då går vi inte ens inte på mitt kök.
Albins pappa är Knast som inte kan säga tid att hämta sin son på lille julafton för han ska jobb och jag (han anser) ska anpassa mig efter det. Ganska delade åsikter plus att gubben på familjeenheten har sagt annat vilken så Albins far helt har glömt bort.

För övrigt gick mörkerkörningen hyfsat bra trots elev i bilen. Lamp kontroll gick sådär, mer träning på det. Hmm.. Stallet va sådär kul, blåste som en gnu och kände på första gången att jag inte orkar det mer.
Mitt högt älskade barn var helt fantastisk (som alltid) när pappa o Co. passade han. Blev ett julmöte också och det är väl vad jag har hunnit med idag. x)

Morgondagens plan är; rensa bland Albins leksaker, röja och städa hemmet, hästarna och leka med min älskade son men nu blir det säng för kl ring 7 imorgon, tjingeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0