Nervig..

Hyfsat (skit) nervös inför morgondagen. "/ Har halkan mellan 8.15 till tolv cirka och jag är så äckligt nervös så jag vet inte riktigt vad jag ska göra eller ta vägen. Vet inte heller riktigt varför jag är nervös. Jag fixar inte att köra bil med andra elever i bilen, tappar min koncentration lite och vill försöka visa att jag kan (trots att jag tydligen kan ändå, är som sagt snart klar med kortet). Sen är jag nervös när jag inte riktigt vet vad som händer, hatar att göra bort mig men saken är den att alla som ska dit imorgon har aldrig gjort halkan så varför haka upp sig på det? Som om inte det räcker så ska jag raka vägen hem, har stallet jag måste göra och måste lämna där senaste kvart över fyra för att därefter lämna Albin hos min pappa och cykla raka vägen till körskolan (IGEN) för att köra mörkerdemostration. Samma sak där, skiträdd. Ska köra lite (mest troligt med andra elever i bilen), gå igenom lite lampor och såhär. x) Haha, frågan är, har jag tid och möjlighet att vara nervös? Kommer va stressad som en gnu efter tolv. -.- Aja, wish me good luck for tomorrow. :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0