Senaste

Har haft lite att göra och varit helt uppslukad av mitt att jag helt glömt bort bloggen.

Åkte hem till min mormor på juldagen då hon blev hela 80 år. Inte sett henne sedan jag va gravid men dom flesta som jag träffade där jag inte sett på år och dag men det va fruktansvärt trevligt. :)

Idag åkte Albin och jag plus hans pappa till familia, tillochmed där va där ovanligt mycket folk. Passade på att svänga inom maxi och city Cross. Jag köpte inte något men Albin fick lite bilar så jag tror det gjorde hans dag, däremot fick jag ett spel av mitt ex som jag inte testat än men ska väl det, så småningom och sen jag bara varit hemma och känt mig trött. :/ ska försöka sova ut (sova hela natten) och studsa upp tidigt för att röja lite i hemmet ska också plugga lite då det inte blev något igår så vi hoppas det går bättre imorgon.

Maxar datan med musik imorgon och sen ska det tamejfan bli ordning här! Har stallet imorgon och där ska också mockas ordentligt. Gjorde slarv-mock idag så jag har och göra men känner att det är läge för min säng nu. Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0