Tänder och lite gnäll

Jag är trött, har ont i armen, vill sova ihjäl mig känns det som och som pricken över i:et så kan jag inte lägga mig, det regna och min älskade son håller på att få en kindtand. -.- Allt utom kul vill jag lova. Han har inte lekt med sina leksaker sen han fick feber förra veckan (tisdag natt). Vill inte göra något än att gnäll och ha min Iphone. Jag förstår han, har själv tänder som är på gång upp och det är inte det trevligaste när man äter. Nog om tänder, ska minsann (?) ge ett försök att få gjort allt som jag behöver nu på fm. Har 2 ½ timme på mig. You go girl. Drar lite Kapten röd, Slipknot vs Bieber, lite Winterdäck och Hasse ur högtalarna så bör ju detta gå som en dans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0