Bad night?

Jisses vilket dåligt humör jag är på.. Från ingenstans kom det.
Känner mig irriterad, stressaas och allmänt trött på hästarna för att jag är där ofta, dåliga tider och gubbfan är otacksam! WOHO.. Mega kul att ta sig dit då varje jävla dag och dom bryr sig inte ens för fem jävla öre om vare sig sina hästar eller deras hund och det är så dåligt stil! För va fan ska man då med djur till om man inte bryr sig eller kan ta hand om dom? Far åt helvete med det!! Så fruktansvärt lack på det. Ska försöka ta mig dit tidigt känner jag.. Försöka så gott jag kan denna veckan, må hända jag behöver vara ledig beroende på beskedet jag får imorgon.
Kan också vara det som gör mig stressad och upprörd.. Jag vet inte vad som händer, när, hur eller hur det kommer bli den dagen.. Mest troligt som det ser ut nu så får jag antingen dra dit med albin o nån mer eller så blir det helt själv.. Oboy va kul...
Känner mig frustrerad över att jag kan MYCKET MÖJLIGT ha blivit lurat igen och det kommer jag inte palla. Vet inte vart vi står, hur, varför, när osv.. Min fd ska vi inte ens gå in på för där är jag vääääldigt nära bristningsgränsen och jag fullständigt kommer älska när jag kan be han fara o flyga och jag slipper han.. Inga sms, inga samtal, inga jävla jobbiga diskutioner som inte kommer någonstans eller där man drar upp samma sak sjutton gånger om gånger femton och likt förbannad förstår han inte!!
Stör mig på människor som beter dig oansvarigt, pinsamt, svinet och jävligt oärliga. Fixar inte det eller som tror sig känna någon och där är personen sig eller så.
Kanske också mår dåligt i mig själv, pressar mig för mycket, har ett jävla liv runt omkring mig, folk som håller på dig och som gör att jag har go lust att nita den ena efter den andra. Listan kan bli lång och helt klart inte läge att dra upp den här. x)

Jag får helt enkelt sluta tänka på framtiden, ta en stund i taget och har drömmar och planer men när jag sen kommer dit så tar jag det då för det är mår jag bara dåligt över och pressar mig ännu mer och som det är just nu så har jag för mycket på mig och imorgon så börjar jag på nytt, ska försöka ändra på lite saker hos mig. Dels för att det inte funkar att ha det såhär och för att jag måste, jag pallar helt enkelt inte med att vara sån. Jag orkar inte analysera allt. Det tar knäcken och är totalt onödigt. Det är inte så att jag analyserar lite utan jag över analyserar allting. Det blir som små molekyler ungefär, förstår ni då? All spänning och allt hemlighetsfullt försvinner. Överintelligent gjort av mig.. Woho vågen.

Pratade med min mamma för en stund sen och fick sinne i luren, blir pisst off. Första gången det blir sådär också. Jisses, jag börjar bli vuxen, inte helt okey, haha. x) I alla fall, så hon bara "ja det känns så, livet är orättvist." Men nej inte i mitt perspektivt för här får allt man gör konsekvenser, bra som dåliga. Så nej, livet är inte orättvist, man kan inte påverka allt men det man gör får konsekvenser och det är dom som är "orättvisen". Enligt mig, men det är en teori som funkar för mig. Sen min förra förhållande blev jag en aning djup. Rent ut sagt, en filosofapa. x)
Nej nu är jag lite lugnar så kanske ska sova.. Gyn ringer om fem timmar.. Jippi-key-yay mother fucker.

with love. C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0