Dålig stil

Visst är det kul när man har vänner som man umgås med, man kan berätta allt för osv. Sen händer det något, någon blir sur och förväntar sig en massa av den andra osv. Man bryter upp helt enkelt, och man tror att det man sa till den andra skulle stanna den men ack vad man sket i det blå skåpet.
Då kom det en tredje part in och berättar saker som man trodde stannade hos sin fd polare. Hur schyst är det på en skal? Bara för man inte är vänner behöver man fan inte gå och glappa som en jävla svängdörr bara för att man tycker det är kul. Ursäkta mig, men det visar i mina ögon bara vilken opålitligt människa man är och fyfan för sånt.
Aldrig mer man gör om sådan misstag igen, men visst, någon gång ska man väl lära sig.
Nog för att folk berättar saker för mig men dock inget jag för vidare, vare sig jag är vän eller inte. Inte okey, verkligen inte.
Riktig dåligt stil, jävla falskt. Jäkla tur att jag sorterar bland mina vänner.


with love. C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0