feber

Haft en dåligt natt då Albin har vaknat flera gånger och illvrålat. Så imorse la vi oss i min säng och försökte sova lite, vilket vi lyckades med men när han sen vakna så skrek han. Lite gnällig så det blev en temp 38,6. "/ Inte konstigt det har varit som det har när lillkillen har varit dålig. I alla fall, hans morfar satte upp hoppegungan, inget avanserat men just idag va den nog inte så värst kul. Moster kom på snabbt besök och med alvedon så vi hoppas att det kan hjälpa lite. Nu sover han igen och jag hoppas att alvedonen kan ha lite effekt.
Fick fixat så jag kunde ta hästarna i alla fall.. Pappa kunde ta han så jag fick det gjort och det va ju bra. :)

with love. C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0