Härlig dygnsrytm

Mm.. Helt underbara dygnsrytmer jag har fått in, helt otroligt. :P Vaknar någonstans mellan 6 och 7 på morgonen, är vaken framåt tio halv elva sen lägger jag grabben (vilket betyder att jag också kan sova och hämta krafter) och han brukar vakna mellan tolv och ett, full rull fram till tre då han tar en lite tupplur och jag är oftast vaken då. :p Därefter är han vaken till sju åtta sen blir det sängen för natten, har jag lite tur så sover han hela natten. Hans mamma däremot går och lägger sig mellan tolv och två. x) KANON!! :D




Bea, så värst dyrt är det inte. :P Hittar frääääschare lägenhet som är lika stor som min och ändå billigare. :P

Kommentarer
Postat av: beatrice

nice. vi flyttar dirren ;)

2011-02-24 @ 01:12:33
URL: http://beaottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0