helgen då va

Jahaja.. Sängen kanske? Lillkillen sover inte, och har hållt på så ett tag men jag ger mig inte, sova ska han.. Så här kan vi inte ha det så vi får väl se om han kan sova i min säng annars blir det rätt in i hans säng för denna människan måste sova.. vill inget annat än att lägga mig i sängen, utan några problem och bara somna. Klockan är rätt mycket också.
Annars? Sitter och citerar hipp hipp med bea över msn. Haha, redan har hon insett eller så har jag tjatat mig till det. ;D
Imorgon kommer min far hit och monterar albins hoppegunga sen ska vi mest troligt ta oss till hästarna och sen hålla kväll. Måste städa och ta ett långt, härligt bad imorgon, bara för att jag kan och för att det är skönt :D
Annars händer det inte mycket i helgen, ev till hästarna med en polare på söndag, ta det lugnt fixa lite i hemmet och bara njuta av livet för på måndag taggar vi till max va? ;)
Sängen kanske..

with love. C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0