Inte min dag

Mm.. Inte min dag idag. Slut i huvudet, vill bara sova, huvudvärk, ont i ryggen. Jag riktigt hör hur min säng kallar på mig men nej då, kan inte lägga mig nu. Ska nog inte göra det heller. Kanske försöka kämpa och va vaken hela dagen. Ska ta mig till stallet också men är så fruktansvärt omotiverad till detta.
Men försent att säga att man inte kan komma och idag ligger nog problemet i att det snöar och blåst och lusten att ta albin på bussen är inte jättehög. Nyser dessutom värre än fan idag. Inte helt okey..

Att jag sen är trött på alla jävla jubelidioter gör inte saken bättre. Snart blir det hårt mot hårt och då lär jag inte vika mig för något.

with love. C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0