inte som det skulle

Min dag blev inte riktigt som planerad men jag gick i alla fall en mil idag. ;D Skills, oh yes. :D Imorgon är det möjligt att min mor tittar hit och tar min lilla grabb så jag kan fixa ordentligt hos hästarna plus att det går nog lite fortare att ta sig dit också, självklart ska jag gå. :D Hoppas att det går lite bättre för mig imorgon, eller det ska gå bättre för nu har jag gett mig fan på det här! Wish me good luck chuck. ;D Funderar på att fixa hem min mp3 som min bror lånade av mig en gång i tiden, frågan är bara när och hur? Hade varit tipp topp att ha den när man går till hästarna då lillkillen har en förmåga att somna, både vägen dit och hem. Nog kul att gå där som en annan invalid helt själv med vrooom som ljud. x) Är jag inte jättesliten ikväll så blir det en ordentligt koll och räkning på ekonomin och sen försöka kolla upp lite saker. Hoppas det går som jag vill.. with love. C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0