Jag faller

Det fanns en gång i tiden (kvidinge tiden) som jag och Bea och jag umgick rätt flitigt och då brukar vi glo runder på hus och gårdar vi ville bo på och blev förälskade. :p En jäkla bra hemsida och så fort man ska kolla lägenheter eller annat så dyker jag i när och blir förälskad.
Har en plan på att utbilda mig och då måste jag ta från min nyvarande bostad ner till lund, vilket är en jävla bit så det blir smidigare att flytta ner till Lund. Men det blir inte än på ett tag då jag har lyckats (begåvad som jag är) viga mitt liv åt ett äldre par som har hästar och är i behov av hjälp och jag har då sagt till att jag kan vara där så länge dom behöver mig. Vilket just nu, är två år till minst..
Av en kul grej så kollar man runder på lägenheter i Lund och blir mer och mer kär i deras stad.
Jisses, vilka underbara lägenheter. Jag vill flytta nu!!

Kommentarer
Postat av: beatrice

kan tänka mig att det är nästan gratis o bo i lund ju :p men fasen vad man blir sugen på o fönstershoppa lite hus hahahah.

2011-02-24 @ 00:01:32
URL: http://beaottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0