Jag har en plan

Tråkigt nog så finns det en och annan faktor som håller mig kvar i klippan, en aning tråkigt men gilla läget? Vi ser det positivt, det kan tänkas ge mig ett bra försprång. :P Men efter dom två åren så ska jag lämna klippan och bege mig längre ner i skåne, ungefär till Lund som det känns nu.
Men två år i klippan kan ge mig den dära lägenheten som sucktas i huvudet. Greeeat. :D jag kan också fixa mitt körkort, men när jag beger mig mot en annan ort så är det utbildning och häst som gäller. :P Häst blir det, utbildningen kan komma då eller senare, dont know men jag flyttar i syfte för utbildningen. Det är vad jag vill och vad jag strävar efter, det som nog kommer bli svårt blir att ta lillkillen från sina vänner. :(
Nej ska göra lite saker här hemma nu.

with love. C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0