Klippan

Det blev sent hos hästarna och sent hem från far min och vidare mot affären och sen möta upp bästis för en liten stund i mitt hem. Snacka massa skit, kolla lite kläder, glo runder och youtube och dö av skratt. ^^
Alltid lika trevligt som vanligt, och hon är väl en anledning till varför jag bor kvar i klippan känns det som. Vad ska jag annars göra här? Möjligtvis för förbindelsen och att jag har hästarna men annars vetefan om jag inte hade bosatt mig i Lund eller var fan som helst. Vad fan drar en till klippan? Dock inte folket eller den trevliga naturen för i byn är naturen inte särskillt fin eller trevlig. Nej nej, rå ful är nog mer ordet. Dock är parket något positivt men inte så att man vill bo här resten av sitt liv.

Konstaterade också idag att sen Albin kom har jag fått bättre kontakt med familjen, ska man tolka det positivt eller negativt? Börjar få jävla ont i rygg och axel, rätt negativt va? ;) När jag och firman pratade ditt och datt fick jag mer på svart och vit att på måndag får jag nog ta tag i ett och annat. Oboy oboy oboy vad ska man kan ha. Be mamma om hjälp kanske? Ska nog se över ekonomin och börjar skärpa min, räkna på allt, göra upp menyer och så vidare. Samla fler vuxen poäng.. Fan va häftigt. c")
Kommer jag lyckas med allt detta? x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0