Ljustet i tunneln?

Trodde först inte att den månaden skulle bli så värst bra men det börjar ljusna lite, räkningen som kom (oväntat, såklart) går att fixa, snackat med mamma och den betalas idag, hyran ska också in idag sen är jag fri från det. Ska ner och lämna i papper imorgon samt ringa hyresvärden *puh* och hämta min cykel imorgon. Har och göra, kan man säga. :P Ska även försöka få hem mitt headset till telefonen som någon lånade som hej hopp (gummisnopp) glömde lämna när hon skulle hämta sin mobil. Hmm. Genom tänkt?
Ikväll ska jag också försöka rodna upp "det där" som jag har snackat med mig själv om att göra men inte riktigt orkat eller haft det i huvudet annars så får jag gå ner till fk imorgon. Oboy, va kul.. Älskar det ställa.
Idag känns allt kanon, motiverad TTM med framtid och allt det här. Hoppas att min bästa vän får lägenhet i klippan så man har en bra anledning till att stanna kvar, bortsett från hästarna då. ;)

Har kommit fram till att när det väl är tid för häst så lämnar jag ponnyvärlden och tar något stort och och livligt, lite mer utmanning i det hela. :P Men kul ska det bli. Kanske en ska i tag? :P Vad sägs som tiden efter mammaledigheten? ;) Jag kan ju detta, det fixar jag. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0