morron

God morgon. :P Eller kanske inte? Vaknade vid fem av att sängen vibrerade, kul va? Inte direkt va. Sen vaknade mig lilla son vid sju och halv åtta drog telefonen igång på helvarav och då är det nog lätt att sova? x)
Någon  som blivit sur för något på fejjan, men snälla nån, tåler vi inte skämt i dagens samhälle?
Vi tåler inte skämt och tror jag går på skitsnack? Ja jo tjena, utvecklingen tycks inte ha kommit längre. Aja.. Like i care.
Ska prata skit med bästaste slummisen sen och fixa lite här hemma.. Ser ut som ett och annat bombnedslag, inte okey kanske? Syster kommer och tar albin idag och det är en aning skönt :P så slipper jag få dåligt samvete eller bli stressad för att han är med i stallet. Puh, vilken lättnad. Men nej, nu ska jag nog glida runder på en surfbräda.

with love. C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0