Natten då va

Somnade tidigt, runt elva vilket hyfsat tidigt för att vara mig. Vaknade av albin och trodde klocka va åtta men nej då, halv tre ungefär.. Gick upp, fixade flask och kröp till sängs igen och gick sova till nio, rätt okey men är fruktansvärt trött och seg idag så det är omänskligt. Vaknde dessutom i natt och frös, vaknde imorse och va åt helvete för varm, tyckte jag.. Tog tempen och det va väl som den skulle, inget feber i alla fal.. Bytade till en tröja som inte va lika varm och en timme senare frös jag något så jävulskt. Nu är det som det brukar förtuom att jag är trött men mamma kommer hit och passar albin så jag kan fixa hästarna i lugn o ro. Därefter hämtar hon mig så hämtar vi cykel så jag kanske kan slippa gå vissa gånger till hästarna, kan också hända att vi lämnar in den idag, vi får se. Jag lovade henne middag idag i alla fall. :P Kommer känna mig väldigt lat som inte går till hästarna men jag får försöka lägga mig tidigare o se till att han inte vaknar på nätterna men nu kommer snart mamma så jag bör nog byta om?

with love C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0