Om jag helt enkelt skulle... ... sluta bry mig.

Tja vi alla har olika saker, eller egenskaper (positiva som negativa) som kanske stör sig på eller skulle vilja och jag har en sån. Jag bryr mig för mycket, både positivt och negativt. Är där något jag irriterar mig på så måste jag förmedla det, till någon eller någonstans. Mest för att jag måste få det ur mitt system och oftast så räcker det och sen är det borta, glömt. Men såklart så finns det undantag också, och dom är väl roliga? Undantagen är ju dom som är bäst..
Känner jag att jag har blivit felbehandlad så säger jag till det helt klart, och sen har jag en aning svårt att glömma det. Inte för att jag drar upp det hela tiden utanför att jag har svårt att släppa det.
Ligger och tänker på det, ravlar det i huvudet, har det lite smått med mig hela tiden i bakhuvudet och det tar på krafterna, vilket då är en av sakerna jag ska försöka sluta med. Även då som det sägs att jag är komplicerad, men ingen säger varför. (?) Ett av mina nyårslöften, wish me good luck.

Om jag helt enkelt skulle.. ... sluta bry mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0