Planen

Knappt sovit något inatt och det både märks och känns. Min plan med Albin gick inte som jag trodde eller så får jag helt enkelt testa att inte sova med musik eller prata i telefon efter att han har lagt sig. Så vi ger det lite försök till för visst fan ska det gå. :P Bara jag som blir lite irriterad stundvis och kanske väcker han så. x) Mindra bra och stabilt..
Just nu ligger han mer eller mindre över hela mina gamla data, haha. Jävla tur den är kass men han roar sig med den så, snart dax att ge han lite gröt och hoppas han kanske vill sova sen? För övrigt ringde gyn mig, fick tid nästa vecka, suck men det får gå helt enkelt. Som där finns andra alternativ..  Ska fixa mat till gossen.

with love. C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0