saknad

Jag saknar dig, vill att det ska vara som det va en gång, ömsedigt från båda håll. Du sov här, höll om mig, ville prata med mig, ville träffa mig. En gång i tiden så saknade du mig, vafan hände sen? Jag vill ha dig, tycker så fruktansvärt mycket om dig men jag fixar inte det här. Jag kan inte ha det såhär. Inte ett förhållande till där alkoholen tar så stor plats, det går inte. Inte med någon som tycks visa så lite intresse. Nej nej, inte en gång till. Visst jag tycker om dig men halllå ja, inte så att du är värd att få mig att gå igenom ett sånt förhållande till. I wont do it.
Jag kan inte beskriva dig, det finns inga ord som räcker till.
Med dig är allt annorlunda. Det är något speciellet över dig, något som gör att vi dras till varandra hela tiden.
Utan dig är allt så konstigt.
Jag saknar dig...

with love. C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0