Sängen tidigt?

Börja känna av att jag nog ska rätta upp det här med sovtiderna. Dom är mer än kasst, på gränsen till värre än usla, och vad är det? Katastrofalt? Blir inte riktigt människa när min son tycker att klockan sex och sju är toppen att gå upp, hans mamma instämmer inte. Hade kanske gjort om hon hade kunnat lägga sig i tid, men eller hur va. Många som tror på den?
Idag lutar det nog åt det, jag vet att det inte är något bra på tvn direkt, die hard 2 möjligtvis men den kan man utantill, är det värt att sitta uppe och glo på den då? Känns inte riktigt så.
Anyway, sitter i köket och precis käkat lite med min son som just nu har kex inblandat med salvin upp över öronen och tröjan ska vi inte prata om ens. Frågan är om det inte ska på nya kläder, från topp till då. Kanske slänga han i sängen också? Ser lite trött ut. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0