Sliten

Hur länge ska min son sova idag då? Hans mamma har en tid att passa och hade nog uppskattat lite mer action än vad han visar nu, visst är han söt när han sover men jag uppskattar lite mer när han är vaken, däremot får jag möjlighet att göra saker när han sover. :p Alltid positivt.
Dock vaknade han inatt och va vaken ett tag vilket kanske är så att han tar igen sig nu? :P Han somnade om och sov gott, sen att jag hade hoppats på sovmorgon är en helt annan sak men säng tidigt inatt.. Love it. :D Eller jag hoppas på det. :p
Mamma kommer imorgon så då ska ett och annat fixat, tror jag kan be henne om hjälp. :) Samtidigt som jag ber en gammal vän om en stor hjälpande hand och hoppas det går. :) Tråkigt nog är vännen sjuk idag, men fan vad jag ber en bön om att det går.

Känner av lite att min energi är lite låg, om det sen är för att jag inte sov mycket inatt eller för att jag äter som en kratta är en bra fråga. Ska ta ett litet snack med min far också, får inte glömma det men han är inte hemma när jag lämnar albin så då får jag hoppas han är det när jag ska hämta han men nu ska jag byta kläder och kolla läget med klimpen. :)

with love. C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0