Sömn..

Oh vad jag börjar känna att alla mina timmar som jag förlorade i somn inatt börjar göra sig lite påminda. Även dom jag inte fick möjlighet att återhämta idag. :(
Känner mig en aning trött och sliten och likt förbannat sitter jag uppe..? Hmm.. Kvalitetstid med mig själv eller försöker varva ner och vara mig själv en stund?
Trött som ett svin är jag i alla fall. :) Vilket betyder att jag hoppas på en lugn natt med mycket sömn, från bådas håll vilket vi behöver.
Tog tempen innan han somna och den har gått ner och det är positivt han hade inte direkt några svårigheter med att somna heller så vi hoppas på en bättre nattt helt klart. Det ser ljust ut men ropa inte hej förrän du är över bäcken. ;)
Umgås ett tag till och sen sängen kanske?

with love. C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0