Tipp topp :D

Har haft en tipp topp dag nu såhär efteråt. :P Hade mamma på besök, fixade hästarna, lämnade in räcern, bjöd mor på mat, snackade lite med favoriten och sen den bästa. :D Skratta så jag höll på att dö ungefär. ;D I miss that. ^^,
Drömt mig bort bland hästar och träd idag. Saknar den biten i mitt liv känner jag, känner även att jag är lite less på att nöta samma håler hela tiden, med andra ord.. Jag vill bort från håler och komma till något nytt. :) Ny miljö, nytt hem, nya ställen, en påbörjan till något fantastiskt. I miss it and want i back.
Tog lite nya bilder idag, både på mig och min grabb som BTW är vaken, haha. Med lite tur så kanske vi kan få rätt vi vissa saker inatt och jag får sova läääänge. ^^ Ska till hästarna imorgon med Carro, vilket blir rätt chill då jag har möjlighet att klippa hovskägget på den ena i alla fall plus klipp lite här, borsta lite där och det är dom i behov av.. Tro mig. x) Nej nu ska jag kötta in bilder på datan och fb.


With love. C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0