Trött

Sliten, fruktansvärt sliten. Hmm.. Kan det va alla timmar i telefon med kexet? ;) Mycket möjligt inget jag orkar spekulera i idag i alla fall. Onsdag imorgon, hästarna tidigt är planen, snabb tur dit och snabbt hem. Lillkillen ska med och blir lite rastlöst men vem klandrar han?
Ska nog fixa lite här hemma senare tror jag. Skulle fixat tvättid idag också men det sket sig duktigt, så jag tar mig i kragen och gör det imorgon och fan ta mig annars. :p
Ska ha det mys mys med grabben också. :) Love it.
Fick fixat hans säng också annars hade det varit en tidsfråga in han hade ställt sig upp och gjort en jävla framvolt rätt ner, en meters fall. Stabilt va?
Nej sängen nu.


with love. C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0