Val

Valet var ditt. Vi hann aldrig prata om det, eller du vill inte. Du valde, rätt upp och ner. Vi pratade inte om saken, ingen kompromiss, lyssnade inte på bådas sidor, vi gick på din vilja, dina val, dina regler. Ditt tyckte kom först och gick först. "Hej här är jag. Vi gör detta." Om det va tur annars va det gilla läget, det går över eller gör något annat.
Kunde vi pratat om saken?
Du kunde åtminstonde ha lyssnat på mig, viljat prata om det. Vissat att det hade någon betydelse för dig. Att jag i dina ögon, din värld, hade något litet värde... Nu är det inte ömsesidigt och tro mig, det va inte det då, inte nu och kommer helt klart inte bli. Allt tar slut nu och jag sålar bland mina vänner, behåller dom bästa, som ställer upp, finns där oavsett om det kommer 15 samtal om dagen eller inga. Jag behåller dom bästa och släpper resten.

with love. C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0