Vuxenpoäng.

Blev en lite shopping med mamma idag och jag passade då på att dra med mig lite vuxenpoäng hem. ;)
En matstol till lillkillen - vuxenpoäng, proppar man sätter i eluttagen nu när Albin börjar undersöka dom - vuxenpoäng sen lyckades jag få med mig ett ikea family kort, hur många vuxenpoäng är inte det då? :D Nu är det ett fåtal andra vuxenpoäng som är ett tvång att inskaffa. ;) Vilket jag jobbar med. :D

Fick mig en tur inom Hööks också för att möjligtvis dra igång projekt slå-halvt-ihjäl-mig. Har ett fåtal detaljer att trixa med och sen ska bara tiden passa och så är det som klippt och skuret. Vilket intressant år det ska bli då. x)

Kommentarer
Postat av: beatrice

Grattis till dig ;)

2011-02-25 @ 22:45:04
URL: http://beaottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0