Beas place

Då har man varit duktigt som bara den och gått från klippan o kvidinge. :P Tog ungefär en timme men jisses vad skönt det va. (: Så nu är man något mör i kroppen men oj vad jag njuter just för att man vet att man har gjort något bra. :P

Sitter hemma hos bea och väntar på middag, lät knappt bortskämt. :P Något snack om film också men vetefan om jag pallar det. Behöver nog mina timmar i min säng och min grabb behöver sova i sin säng och ingen hattande, för hans skull. Rätt ruttet om han somnar och sen ska man väcka han för att åka hem så lika bra att lämna stället så det passar in i hans tider..

För övrigt har dagen varit rätt okey men visst, nu börjar det bli kväll o såhär och det blir man en aning påmind om vad som hänt och vad som kommer hända.. it sucks, big times.. Men någon gång slutar det, det vet jag.


With love. C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0