dag so far

Maah.. Har så ont i magen så det känna i hela kroppen.. Tycker inte riktigt att det här är okey men imorgon ringer telefon så får vi se när jag får tid. Tja denna veckan hade inte varit hel fel. I just want it to be over.
Annars gick vi upp tidigt och vid nio vad det haj å ivaj för att gå till hästarna och fixa för att sen hem och tvätta. Fick ihop cirkus fem maskiner fråga in när jag tvätta  sist x) haha.
Lillkillen fick också testa äppelgröt som förslag från min kära far. :P Han uppskatta det och det va väl inte råäckligt direkt. :p
Ska nu försöka få han till att äta sånt som mättare lite mer än bara flask för den är jäkla ideen han har fått för sig att äta vid tolv-ett är inte så värst kul med tanke på att jag vill sova och behöver mina timmar. Börjar nog få rätt på mina sömnproblem. :)
För övrig ska jag diska, plocka unda

with love. C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0