Dagens bästa ;D

Cädizsäger
haha nej jag vet.. Han har bara jävla svårt för att säga emot och stå emot vissa saker men tror fan inte jag ska bli kär mer
fan bara trassel
Dunder säger
hahahaha sant!
som ajg alltid sagt.
Cädiz säger
men du lyssnar inte på det  
Dunder säger
synd att det är bögit att vara bög, annars hade jag blivit det
Cädiz säger
HAHA
Dunder säger
uinget jävla tjattrande och gnällande
och så som ni tjejer hålelr på
Cädiz säger
man är inte bög för man suger av en kompis x)
håller på med vad?
Dunder säger
då hade det bara blivit stenhårt rumpknullande och dricka öl typ
hahahaha
backstabbar en typ
Cädiz säger
haha
inte alla?
Dunder säger
jo
ALLA
på ett eller annat sätt gör ni det
Cädiz säger
okey. så du menar att ni killar inte är såna då?
ni är små änglabarn då?
Cädiz säger
springer omkring med er lilla gloria och gör allt rätt?
Dunder säger
kankse inte
men vi backstabbar inte iaf
inet jag iaf xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0