Far åt helvete.

Så här runt middagstid har jag nu sagt punk för min fd. Jag ger upp nu, skiter totalt i han. Bryr mig inte. Han snackar så jävla mycket skit och lovar till höger och vänster. Händer det något tror ni? Inte ett jävla skit så nu kan han fara åt helvete och anledningen till att jag inte skriver det till han är för att han inte ska kunna säga något till soc och för att det inte ska drabba albin. Men helt seriöst, ringa mig tre på natten när han vet att jag har/haft sömnproblem och att jag har albin 24 7 och är i behov av min sömn. Och ringa för att kolla om jag har nattbesök det ska han skit i, för mig veterligt så står jag på kontraktet och betalar hyran själv så han ska väl skita i stort stycke i om jag har en tjejkompis, killkompis eller en uteliggare på soffan. Det är fan inte hans soffa så han kan skita ett stort jävla stycke i det.
Så jävla trött på alla löften och "ja men jag ska hjälpa dig" Mm eller hur att du ska. Nu tar jag saken i egna händer och räcknar på det och försöker lösa det själv för han kan dra åt helvete!!
En sak ska han ha klart för sig och det är när han sen behöver min hjälp så kan han ju tro att jag ska hjälpa han vilket jag helt klart inte ska jag och ska berätta ett och annat och säga varför jag inte vill träffa han. Jävla obehaglig människa.
Vafan är man 26 så ska man kunna ta hand om sin son, jag är 21 och har inte några problem med det så att han är osäker och allt va det är bara skit snack. Jag va osäker när vi fick han men jag har fått ta allt själv för att han inte har kunnat eller viljat eller vad man vill säga. Än idag kan han inte byta bölja utan att någon är med och assisterar, jo men tjena, hur svårt är det då?!? Väx upp va.
Tro fan inte du får en klapp på axeln för att du klarar det för var fan va mina klappar när jag fick ta han hela tiden trots en svårt förlossning, jag fick fan tvätta själv, städa, laga mat både under graviditeten och efter till vilken nytta? Idioten va fan knappt hemma!!
Han kan inte heller leva i nuet med sin son nej nej, då pratar vi om när han är sju bast eller tar hem sin första flickvän osv.. Hallå ja, han är inte ens ett år och hur mycket händer inte nu då?!
Albin tycks inte vara rolig för dig och det kommer bita dig i röven en dag.
Och hur JÄVLA LÄNGA ska man dalta med en 26 åring som inte vill ta sitt ansvar?
Nä nej tack, jag skiter i detta nu!!

with love hat. C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0