Fittejävel

Det va absolut ingen som sa att det skulle va lätt men fyfan alltså. Överväger en sambo ett tag framöver känns det som eller kanske min hund? Är det så att du ska komma hem igen? :) Jag behöver min trygghet och jag sov så fantastiskt gott innan men rara kamrat gick imorse. :( Nu tycks jag inte vilja soman om.. Sjuhundra tankar i torpedofart. Kass kombination va. ;)

Egentligen så kanske jag bara behöver få ur mig mina tankar och känslor.. And here we go.. Ditt förbannade äckelt. För din ålder är du fruktansvärt barnslig, inte ens säga något? Hallå ja.. What the fuck is that? Nej nej, vi fortsätter som vanligt. Oh ja, tipp topp det. Låtsas som inget och tror hon inser? HUR JÄVLA MOGEN ÄR DU OCH VA FAN ÄR DU FÖR EN KOMPLETT IDIOT?!?! Du bryr dig inte för fem jävla öre, ingenting. Helt still. Överallt. "Ehm, hej se på mig min ekonomi är kass så jag super skallen i små bitar varje helg istället." Fortsätter ni såhär så kommer båda ekonomierna gå åt helvete, men det är chill för där är i alla fall någon av er. ;) Tro inte att jag kommer prata mer med dig, eller att jag kommer ringa, höra av mig eller något sånt. Inte ens så mycket som gå in på din sida fittejävel. För vad som händer i ditt liv skiter jag ett stort stycke i. Du förtjänar inte mig. Du är för barnslig, för omogen, tåler inte kritik eller what so ever motgång men inte mitt problem längre. Jag säger bye bye till dig och kommer inte så mycket som vända mig om igen.
Jag har min älskade son som är mitt allt och som behöver mig så åt helvete det med dig "kompis". Fine, ring du mig om du någon gång kommer i trubbel igen eller mår kass, men glöm inte att du nu har sabbat denna bron för jag tror dock inte att du kommer stötta mig genom det här, eller finnas där. Vara med när det gäller.. I helvete heller men sen å andra sidan.. Vill jag ens det? Ehm... Nej, våga visa ditt ansiktet.
Men en dag kommer du vakna upp och se och tänka, vafan gjorde jag? Varför lät jag henne gå? Varför och då, tja då ska du nog bara va glad om jag vill prata med dig. Äckel..


Nu är det min familj som gäller, vårt mående,  vårt liv och vi kommer få det bra. :) Mamma älskar dig albin, Idag, imorgon, föralltid. <3

with love. C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0