Förbannad

En aning irriterad va. Fick precis ett sms "vad gör du?" Tja gissa ditt förbannade stolpskott. Jag skulle kunnat dra ut idag men fick ingen barnvarkt och tänker nog inte dra iväg heller för att DU ska kunna ha koll på mig. Pft. Så jävla dum är jag inte, vill jag ut så ska det fan va fritt från dig! Är det inte det så sitter jag hellre hemma, för ungefär så kul är det att känna att du har ögonen på mig.
"Ring pappa, han ställer upp" Ehm nej tack. Tänker dock inte be din förbannade sida om barnvakt fattar du?! Kan inte min eller någon som jag kan lita på så blir det inget.
Aaah så jävla fuckad du är.. Totlat kvaddad. Egentligen borde du hålla dig flera mil från min för ungefär så mycket pain in the ass är du. När ska du förstå det? Ja just det, du tycks inte kunna förstå vad man säger till, inte ens om man säger det femton gånger. Nej nu skiter jag i det här, blir bara mer förbannad. Jag öppnar balkongen och andas djupa andetag.

with love C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0