Förbannad..

Så ruggigt förbannad så det är chockande.. Har spänt mig en del under dagen, in för det där samtalet and i got it. Suck kuk va? Tja ungefär så känns det nu..
Trodde du hade förståelse men vet du ens vad det är? Så jävla förbannade på dig, trodde du förstod mig och min bakgrund, mitt förra förhållande va fan kiss kass ananas och jag trodde du visste hur det hade varit och att du kanske hade förståelse för det, så fan heller va! nej nej då är vi alabama egoist och bryr sig inte mer än om sig själv och jotack har märkt det... Far åt helvete din jävla idiot. Det va din andra chans och nu vill jag inte ens så mycket som se dig, höra dig eller veta av dig. Jag har pli på mig själv och det ska jag fan visa dig. Ha asshole... du ska fan få se ;)

Höhö tror jag lägger mer tid på min son och på mig själv.. Wish me goodluck. Haha ska få ut bea på fette motionsrundor haha men saken är den att hon vet inte riktigt om det än, hon vet inte hur jobbigt det kommer bli mouhaha.. :P Men jag ska, jag ska fixa det och jag ska klara mig själv, genom att lägga tid på mig själv kommer jag sagt förtränga dig..

Du, fittejävel, lycka till med din rääliga skit-ekonomig hahah..


with love. C

Kommentarer
Postat av: beatrice

hehe du fick ut mig. och det känns som om jag kommer ha träningsvärk ungefär överallt imorgon. fats jag har stretchat lite ;) skönt att skriva av sig ibland. skrik lite, gråt lite, slå lite (på något mjukt) så känns det bättre efteråt. <3

2011-01-26 @ 16:28:27
URL: http://beaottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0