helt sinnessjukt!

Det här är helt sinnessjukt. Funderar nu om jag kan ha träffat men största egoisten, mest trög, idiotiska kille i hela sverige.
Han skrev något igår som jag tyckte va obehagligt och jag påpeka detta genom att skriva att jag inte ville veta av han mer om det gällde albin osv vad gör svinet? Jodå han ringer... 16 gånger! Jag skickar sms om att jag inte vill prata eller tänker prata för att albin sover och vaknar han så är det jag som får ta i det och det vill jag inte plus att jag behöver sova för att jag inte fick det mellan lördag och söndag. Förstår han detta? Nej då, han fortsätter ringa och skicka att jag ska svara var på han får samma svar och kontrar med att "det har ju gått bra innan" Tja men albin har vaknat och det är jag mindre intresserad av.
Sen  skrev han att omm jag ville kriga så va det krig jag skulle få, då skriver säraren att han ska ha albin saker hemma hos sig. Saken är den att det är albins saker som enligt lagen ska vara där albin bor och vart är det? Jo hos mig.
Det blev så illa att jag fick kontakta min mamma för att han skulle sluta, han ser inte att det han gör är sinnessjukt. Det kan omöjligt vara normalt att hålla på så.
Och vafan ska han med albins saker till? Han träffar han knappt, kan inte ha han själv eller kan ta sin egna son till sig, och det finns papper på att det är hans son. Nej ska snart iväg så bäst att fixa det. :P

with love. C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0