Ilska

Mah.. En aning irriterad, förbannad, ledsen, glad tja rena rama gott och blandat minst sagt.
Va ute och körde och det gick toppen trots det va traktor. :) Rätt okey, hoppas och att blir som sagt men tja vi får väl se..
Irriterad är jag på alla jävla "vet inte" som man får till svar varje gång man försöker prata om något och nu vetefan om jag orkar lägga ner tid på det. Har väl annat jag kan fokusera på. Ta du ditt jävla tre kronor, rederiet och alla andra jävla serier du ska titta på och stoppa upp dom i röven för ungefär så givanade är det. Ta du din polare och sunka in  er i din lägenhet så kommer ni ut lagom genom möglade och rääliga.
Aningen mer irriterad är jag på en brud som är enligt vad man hör rena rama schmetterlingen, otrevlig, rå, bortskämd och helt klart en människa som jag inte tycks tåla bara.. SUCK!

Jag vill va kär och lycklig, inga missförstånd, inga tjafs... Meeeeeeen vad lyckas jag fiska fram?
Jo ett kräk som antingen är ute varje helg och dricker eller sitter i sin soffa och glor på serier.. Mmm.. Så mysigt. Gör han inte det så jobbar han. Det jävligaste är att jag tycker så sjukt mycket om han. På något sätt så snurrar han alltid i huvudet, alltid.. :) Finner inga ord som kan beskriva hur allt känns i hans närhet.
Allt känns så jävla rätt, jag ryser i kroppen vid hans beröring, ler av hans namn, smällter av hans blickar och mår helt underbart i hans famn..

http://www.halens.se/Product/033113?sortBy=Default&sortDirection=Ascending&filter=aW52ZW50b3J5PUZhbHNl&mid=720&oc=036

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0