Kanon

Funderade lite fram och tillbaka igår och konstaterad att jag trivs så fruktansvärt med livet. Jag älskar min son, hyfsad koll på min ekonomi, kärleken kunde kanske va lite bättre men ingenting jag orkar bry mig om just nu och det är fan finfint.. :p
Har bra framtidsplaner, fick besked om att dom vill ha min hjälp med deras hästar ett tag till och det är kanon om mina egna hästplaner inte slår in. :)
Håller just nu på att försöka lösa mitt körkort och sen därefter blir det kanske en flytt? Vad vet jag. :P sånt som kanske kommer utvisa sig så småning om. 
Snacka om god day today. :D Helt fantastiskt.. Syster kommer hit efter jobb och tar albin så jag kan ta hästarna därefter så ska vi nog fixa lite i vårt hem tror jag. :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0