Let's play bitch

Nu har jag kommit till den där gränsen där du kan fara åt helvete. Du har sagt så jävla mycket och där händer ingenting. Du ignorerar när jag ringer, skickar sms, lyssnar inte, förstår inte, tar helt klart inte hänsyn. Det räcker nu, nu ger jag upp. Jag vill inte veta av dig, kommer inte höra av mig längre, ett samtal that's it och ringer du efter Albin har lagt sig så kommer jag inte svara utan jag kommer skicka sms.
Det är pga dig som det är såhär och nu räcker det. Jag tänker inte tillåta att du lovar o lovar o lovar o lovar och sviker på gång på gång på gång på gång. Nu sätter jag ner foten, våga svik mig och din son en gång till.
Du snackar så jävla mycket skit och nu har jag hört tillräckligt. Du tänker inte hjälpa mig och räckna helt klart inte med att jag kommer hjälpa dig.

Wanna play Bitch? Let's play!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0