Nattetid

Det är helt sinnessjukt. Tjugo över två och jag är fortfarande vaken. Inte helt okey, va. Har pratat en del i telefon och tjablat lite på fb. Sådär givande faktiskt men men. Pratade lite med den äldre gubben konstaterade lite vad han tyckter och kände samt vad jag kände. Däremot så efter sista samtalet så blev allt lite off. Allt som kändes bra och positivt bara försvann.. vafan. Så ledsamt. Skit i det, är ny dag idag vilket då betyder stäääda. Stort, mycket, noga och länge!! Gillas detta? Inte direkt va. Men ett måste känns också som att morgondagen är början på resten av mitt liv. Kommer detta hålla? Funderar på att ta ett litet pratat med barnets far om en sak, får väl se om jag kan göra det annars får jag fan bli sambo. That's is.

Just nu känns det som jag har flatlöss över hela kroppen och det bara kliar, ja jeflar va det kliar.
Skitsamma egentligen för jag ska låsa, mörklägga och starta min finfina musik och bara sova. Vakna utvilad och amazing. :) Yeah, right va? :P Tror vi på detta gott folk?

En sak till innan jag checkar in for the night. Ska på min engelska och göra en lite uppgift :P höhö. Men inte det jag skulle säga utan mer att jag ligger lågt, tar tag i mig själv och sen får allting annat hända om det så hända ska va. Jag orkar inte, ingen energi, lust inte heller tålamod till kludd därför är det bättre att han kommer när han känner för det och jag hänger på om jag orkar Allting annat ligger lågt. Länge sen jag kände såhär på den fronten..  Rätt skönt, jag pressar inget, inget hastigt och lustigt bara chill och sen får vi se.

Nästa vecka kan också blir en intressant grej. Hmm.. Tåls att tänka på va.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0