OFC!! x)

Visst går allt som jag har tänk mig va.. Min plan va att vi skulle gå till morfar tolv och Albin börjar bli trött vid tio så han fick sova en stund, trodde han skulle vakna vid tolv men nej då.. Ringer syrran precis och fråga om det gjorde något att vi blev lite sen men det va lugnt så jag tänkte roa mig här istället, vad händer då? Jo självklart börjar det låta lite från det andra rummet. Mammas lilla guldgosse har vaknat. :P Så det blir väl ny blöja sen på med kläder och hej o ivaj ungefär. :P Så göra hästarna och sen ska jag fixa till lite här hemma, har en förmåga att se ut som ett bombnedslag. See yaa


with love C

Kommentarer
Postat av: ANNES

när du är klar med städningen hemma kan du ju komma hit, det ser ut som fan här med ;D

2011-01-29 @ 13:36:31
URL: http://anne.favs.se
Postat av: Emmy (whitesnowman)

snygg blogg (:

2011-01-29 @ 13:42:24
URL: http://eeemmylam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0