sliten

Hade en plan igår om att lägga mig tidigt men den gick ganska fort åt helvete igår märkte jag. Så någon gång kommer jag väl lägga mig tidigt och det kommer gillas. Annars så ska jag snart börja städa och ha mig här hemma och ringa ett samtal och hoppas på det bästa. "/ Soon it will be over.
Får ett trevligt lite besök som jag kommer uppskatta till max och därefter ska jag ta min son och gå till kvidinge, min nya sinnesjuka grej, gå en mil om dagen men jisses så skönt det är. :) Vi tar det här stegvis och har börjar med den värsta biten men oj så skönt det är när man kommer hem och känner att man är mer än mör i  kroppen. Mm me like. ;)
Nej plikten kallar.


with love. C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0